Adaptació dels nens i les nenes de P3

Mireu que bé que s’ho passen  els nens i les nenes de P3 a la nostra escola!!!!!

EMOCIONATS!

Aquest curs els alumnes i els mestres de l’escola hem triat com a projecte interdisciplinar LES EMOCIONS. És per això que totes les classes hem escollit un nom relacionat amb aquest tema. Els nens i nenes de 5è som la classe de la SATISFACCIÓ. Els nens i nenes de 6è som la classe de la […]

Emocionats 1r i 2n!

Aquest curs els alumnes i els mestres de l’escola hem triat com a projecte interdisciplinar LES EMOCIONS. És per això que totes les classes hem escollit un nom relacionat amb aquest tema. Els nens i nenes de 1r som la classe de la CALMA. Els nens i nenes de 2n som la classe de la FELICITAT.

EMOCIONATS!

Aquest curs els alumnes i els mestres de l’escola hem triat com a projecte interdisciplinar LES EMOCIONS. És per això que totes les classes hem escollit un nom relacionat amb aquest tema. Els nens i nenes de P3 som la classe de l’AMOR. Els nens i nenes de P4 i P5 som la classe de l’ALEGRIA.