Alba Romera

Activitats de Pasqua!

El passat divendres 12 d’abril els alumnes de 3r i 4t vam tenir la sort de poder gaudir tot decorant galetes en forma d’ou de Pasqua. Volem donar les gràcies a la col·laboració tan especial de la Marga que ens va portar les galetes cuites  a punt per decorar i tot el material necessar-hi per fer-ho, i també a la Paola que la va acompanyar per fer el taller a les classes. No cal dir que a més de boniques les galetes eren boníssimes!

Després de decorar les galetes vam celebrar els aniversaris dels nens i nenes que havien fet anys durant el segon trimestre i vam esmorzar tots junts coca amb xocolata.

A la tarda vam aprofitar per jugar a amagar i trobar ous de xocolata per equips.

I així, amb un dia ben dolç, vam acomiadar el segon trimestre!