Alba Romera

Compartició en linkedin
Compartició en email
Compartició en telegram

Durant la última setmana del segon trimestre les nenes i els nens de 1r i 2n hem fet algunes activitats relacionades amb la Pasqua. El dijous al matí ens va arribar una carta de l’Easter Bunny (el conillet de Pasqua) que ens havia amagat ous de xocolata a la comanda de l’església. Així que vam sortir equipats amb les nostres orelles de conillet a la recerca dels ous de xocolata.

El divendres al matí vam fer unes mones de Pasqua amb molta xocolata i les vam decorar amb plomes i lacasitos. A la tarda ens les vam menjar i vam celebrar els aniversaris dels nens i nenes de 2n que havien fet 8 anys durant el segon trimestre.

Aquí us deixem un recull d’imatges.

Compartició en facebook
Compartició en whatsapp