BALONS ROSES I BARBIES FUSTERES

El passat dijous 7 de novembre l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam anar a Figueres a veure l’obra de teatre Balons roses i barbies fusteres creada per la companyia Transeduca. Després de realitzar un treball previ a les aules sobre la igualtat gènere, vam poder concloure el treball amb l’obra.

L’obra explica la història d’un grup d’adolescents que, enmig d’una excursió amb el col·legi, es veuen obligats a refugiar-se d’una tempesta. Tots quatre hauran d’aprendre a organitzar-se i a distribuir les tasques en una cabana. Compartir classe és una cosa, però compartir un espai tan petit no serà tan fàcil…

Degut a la previsió de pluges, vam haver de modificar les activitats de la sortida tornant a l’hora de dinar a l’escola.