Celebrem EL CARNAVAL!

El dijous 28 de febrer vam celebrar el DIJOUS GRAS i el CARNAVAL! Després de quatre dies esbojarrats amb consignes relacionades amb LES EMOCIONS vam concloure la setmana amb una festa presidida pel Rei Carnestoltes i l’alcaldessa del poble, la Júlia Gil. A més a més vam comptar amb la col·laboració de l’AFA que es va encarregar de la xocolatada i l’assistència de totes les famílies que van voler compartir la tarda amb nosaltres.

Al matí vam sortir a esmorzar a diferents espais del nostre poble per cicles i a la tarda vam fer la popular desfilada per classes a la pista del pati. Després de la desfilada un jurat format per pares, mares i la mateixa alcaldessa, van concedir els premis als diferents grups. Com a novetat, aquest any, també es va atorgar un diploma per a les poques famílies que van venir disfressades a la festa!

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!