CELEBREM LA CASTANYADA

Compartició en linkedin
Compartició en email
Compartició en telegram

El passat divendres dia 28 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola. Pel matí, ens vam trobar al pati de l’escola i per grups bombolla vam poder sortir a ballar les danses que les mestres de música ens han ensenyat. Durant el dia, l’alumnat de cinquè ens va regalar un concurs d’endevinalles fet a mida pels més menuts de l’escola i una obra de teatre titulada “Maria la Castanyera” pels més grans de l’escola que ens va fer riure una bona estona.

No podíem acabar el dia de millor manera que menjant castanyes ben fumades i torrades!!!

Agraïm a l’Ajuntament per venir a coure les castanyes, a les mestres de música per la seva dedicació i també a tot l’alumnat i mestres de Cicle Superior pel regal de l’obra.

Sabem que sense l’esforç de tothom una castanyada així de bonica, no hagués estat possible!

Compartició en facebook
Compartició en whatsapp