Celebrem Sant Jordi

Aquest divendres 23 d’abril hem celebrat Sant Jordi a l’escola. Al matí totes les classes han anat a visitar la parada de llibres i roses que l’AFA ha muntat a la plaça del poble. Després hem fet una gimcana pel pati de l’escola on cada classe ha hagut de resoldre les endevinalles que havia preparat cada grup. Ens ho hem passat molt bé veient els vídeos que havia fet cada grup per presentar la seva endevinalla! També hem fet el tradicional intercanvi de llibres, però aquest any, degut a les mesures Covid, cada classe ha fet l’intercanvi només amb els companys i companyes del seu grup.

A la tarda, per finalitzar la festa, ens hem trobat tots al pati de l’escola per posar en comú les respostes de les endevinalles i, com que tots i totes ho hem fet molt bé, cada classe ha rebut un osbsequi: un llibre per a cada classe i un punt de llibre per pintar per a cada alumne/a. El sol ens ha acompanyat durant tota la jornada i això ha fet que la festa encara hagi estat més radiant! Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!

Us deixem un recull d’alguns moments del dia.