Amaya Blazquez

CICLE SUPERIOR: NO WASTE NOVEMBER!

Compartició en facebook
Compartició en whatsapp
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en email
Compartició en telegram

Si bé recordeu el curs passat l’alumnat de cicle superior es va registrar com a grup “Raíces & Brotes” i després de recollir molts dispositius van apadrinar tres ximpanzés.

Així doncs cada any, des de “Raíces & Brotes” llancem la campanya a nivell internacional “No Waste November” dirigida a conscienciar sobre l’abús de residus i animar a reduir-los. L’alumnat de cicle superior s’ha adherit a aquesta proposta. La base és simple i s’inspira en una de les frases més reconegudes de la Dra. Goodall: “Cada un de nosaltres pot marcar una gran diferència cada dia”. Així doncs, mitjançant petits esforços individuals, podem unir forces i crear un entorn més saludable i un model de consum sostenible.

Així que l’alumnat només ha escollit un repte de reducció de residus per comprometre’s a mantenir-lo durant el mes de novembre.

Compartició en facebook
Compartició en whatsapp