Cursa solidària “Gotes pel Níger” d’Unicef

Per segon any consecutiu, ho hem tornat a fer possible!

El passat dimecres 12 de juny l’alumnat i l’equip de mestres de l’escola, vam realitzar una jornada esportiva, emmarcada en una campanya solidària d’Unicef que porta el nom “Gotes pel Níger”. Vam aconseguir un total de 258,53 €! Moltes gràcies a totes les famílies per col·laborar amb aquesta causa solidària.

Al matí ens vam traslladar al camp de futbol del poble, i per grups d’edat els alumnes van fer diferents curses.

Vam tenir la sort de comptar amb l’Alcaldessa del poble, la Júlia Gil, i el Regidor d’Esports, en Jordi Abres, que van fer l’entrega de les medalles als tres participants guanyadors/es de cadascuna de les curses.

Volem agrair també la col·laboració d’en Guillermo Guzmán pel reportatge fotogràfic i als representants de l’AFA que ens van acompanyar durant la jornada.