Dinamització del pati

A principi del curs 2013-14 unes mares arquitectes de P3, la Bàrbara i la Sabine, s’interessen per iniciar un projecte de dinamització del pati, ja que veuen que hi ha moltes possibilitats de millora i d’optimització dels espais.

Després de traslladar la proposta al claustre tots els mestres veuen una oportunitat molt bona per construir, juntament amb les famílies i els alumnes, un espai lúdic i d’esbarjo més adequat a les necessitats dels nens i nenes de l’escola.

Des de l’escola també es trasllada la proposta a les famílies i als alumnes i es comencen a crear diferents espais de comunicació per començar a iniciar aquest projecte tan engrescador.

Fins al moment s’han fet diferents actuacions, que també han comptat amb la col·laboració de l’AFA de l’escola i de l’Ajuntament d’Avinyonet de Puigventós:

s’ha col·locat una caseta de fusta amb tobogan i una de plàstic al pati d’educació infantil, s’ha pavimentat de nou la pista principal, s’ha creat un espai de rodes pintades per enfilar-se, s’ha construit un aparcament per bicicletes també amb rodes pintades i s’ha creat un espai d’aula exterior amb troncs tallats i polits.

Seguim treballant per continuar fent noves actuacions i crear un pati més dinamitzat, acollidor, confortable i adequat als nens i nenes.