El Petit Príncep

El passat dimecres 11 de desembre els alumnes i mestres de l’escola vam celebrar el Festival de Nadal amb una senzilla adaptació  del Musical “El Petit Príncep” al Teatre Jardí de Figueres. Els alumnes de 6è van fer d’actrius i d’actors, i ens van explicar aquesta bonica història a través dels seus personatges. La resta d’alumnes, van pujar a l’escenari a fer una petita actuació musical. Fins i tot els mestres es van atrevir a cantar tots junts la cançó final de l’obra. Va ser una tarda molt especial i màgica! I juntament amb totes les famílies que ens van acompanyar vam poder entendre que “l’essencial és invisible als ulls”.

Volem agrair molt especialment a totes les famílies que van col·laborar amb la confecció dels decorats. També volem donar les gràcies a la Núria Tinto pels seus consells en la tècnica interpretativa. I volem fer un agraïment molt gran i sincer a la Mònica Cornellà i en Guillermo Guzman per la realització de les fotografies i els vídeos.

Gràcies a totes i tots vam fer un espectacle difícil d’oblidar!