Alba Romera

Els alumnes de 4t aprenem Sardanes!

Durant aquest segon trimestre els alumnes de 4t hem participat a “La Sardana a l’escola”, un programa pedagògic i divulgatiu dels Serveis Territorials de Cultura de Girona i de la Diputació de Girona per fomentar el coneixement de la sardana com a element patrimonial de Catalunya. Durant aquestes sessions ha vingut una professora especialitzada en sardanes. Hem après els passos característics d’aquesta dansa i hem conegut els instruments de la cobla que són els encarregats de tocar la música per ballar les sardanes.