Ens visita la Lia Bertran!

El passat dijous 31 de gener vam rebre la visita de la Lia Bertran, il·lustradora i escriptora de contes infantils. Va estar tot el matí amb nosaltres fent diferents activitats a cada cicle. Amb els alumnes d’Educació Infantil va fer un taller de pintar amb xocolata, després d’explicar-los el seu conte “La Marta i la xocolata”. Amb els alumnes de 1r, 2n i 3r va fer un taller de pintar amb pintura comestible i també els va presentar el conte “El nen que no somreia mai”. Als alumnes de 4t, 5è i 6è els va explicar en què consisteix la feina d’il·lustradora, va respondre les preguntes que els nens i nenes havien preparat i els va mostrar quines tècniques utilitza més sovint en les seves creacions.

Va ser una experiència molt enriquidora per a tots/es! Moltes gràcies Lia per la teva visita!