Amaya Blazquez

Compartició en linkedin
Compartició en email
Compartició en telegram

El passat divendres 5 de novembre les nenes i nens de 1r i 2n vam anar d’excursió a La Granja d’en Jaumet, a la Garrotxa. Vam arribar a la granja on ja ens esperaven l’Eva i en Jaumet, que es fan càrrec de la granja. El primer que vam fer va ser visitar els cavalls, les vaques i els vedells. Després vam esmorzar i vam anar a l’hípica on l’Edu, el responsable dels cavalls, ens va explicar moltes coses sobre aquests animals i ens va convidar a fer una petita volta en poni.

Després de l’hípica vam poder conèixer, veure i tocar la resta d’animals de la granja: les gallines, els galls, els conills, els ànecs, les ovelles, els porquets i la truja Pepi. Quan vam acabar de veure’ls tots vam dinar en un espai molt bonic i vam jugar una estona. I abans de marxar, en Jaumet ens va ensenyar el seu tractor blau.

Va ser un dia molt divertit, vam descobrir moltes coses dels animals de la granja i ens ho vam passar molt bé!

Compartició en facebook
Compartició en whatsapp