Festa de Carnaval

El passat 20 de febrer tots els alumnes, mestres i famílies de l’escola vam celebrar la Festa de Carnaval.  Els nens i les nenes es van posar la seva disfressa preferida i cada classe va preparar una petita desfilada. Vam comptar amb la presència especial de l’alcaldessa del nostre poble, la Júlia Gil, i del Rei Carnestoltes! Després de les desfilades el jurat va fer la tradicional entrega de diplomes. I a més a més les mares i pares de l’AFA ens van preparar una xocolata desfeta amb coca per llepar-se els dits!

Moltes gràcies a totes i tots per fer possible aquesta festa tan divertida!

També volem agraïr la feina d’en Guillermo Guzmán, membre de l’AFA que, com cada any, ens va fer aquestes fotos tan xules!