Jocs d’aigua!

Compartició en linkedin
Compartició en email
Compartició en telegram

Avui Dimarts 21 de Juny de 2022, l’alumnat de l’escola hem gaudit de la festa dels jocs d’aigua!

Aprofitant aquests últims dies de curs i per celebrar l’entrada a l’estiu, hem organitzat unes activitats per educació infantil i primària. Durant el matí els i les alumnes s’han organitzat amb diferents grups per poder passar per diferents proves relacionades amb  jocs d’aigua. Fer punteria disparant aigua, transportar aigua amb unes esponges, fer de cambrers i cambreres i portar gots sense perdre aigua pel camí i molts jocs més en que acabàvem ben remullats!

Per acabar, hem esmorzat tota la classe junts,  coca i síndria per a celebrar els esmorzars del 3r trimestre! Així ja estem tots preparats i preparades per demà acomiadar-nos d’aquest curs!

Compartició en facebook
Compartició en whatsapp