Jornada artística Joan Miró

El passat divendres 15 de març vam celebrar la Jornada Artística dedicada a l’autor Joan Miró.

Durant dos mesos els alumnes de tota l’escola han estat treballant Miró a les aules, sobretot a l’àrea d’Educació Artística Visual i Plàstica.

Per concloure aquest projecte vam realitzar diferents tallers durant tot el matí relacionats amb les arts plàstiques.

Per dur a terme els tallers vam fer grups d’alumnes barrejats, des de P3 fins a 6è.

Cada grup va realitzar quatre tallers: maquillatge, kahoot sobre la vida i obra de Miró, visita de l’exposició de creacions artístiques, taller de land art i taller de dibuixos en 3 D.

A la tarda, vam obrir l’exposició artística a les famílies perquè tothom pogués admirar els treballs i les creacions mironianies dels nostres alumnes.