Les super colònies de 6è

El passat dijous 31 de maig els alumnes de 6è, juntament amb dos mestres, vam agafar el tren direcció a Colera on vam passar dos dies plens d’activitats i aventures.

El primer dia vam començar amb el circuit d’activitats a l’aigua, on podiem fer caiac, puddle surf i puddle surf XXL, un cop remullats vam poder dinar als bungalows i sense gaire temps per perdre ja ens vam dirigir a la piscina per fer el bateig de submarinisme. Poca estona més tard ja estàvem corrent per tot al poble fent una cursa d’orientació molt divertida. Sense descansar ens vam posar a ballar al ritme de la música més actual, fent uns balls preparatoris per a la disco. Ara si que ja era el moment de descansar una mica i posar-nos ben guapos i guapes per sopar, fer el joc de nit i anar a ballar a la disco.

El segon dia, venia la prova més important, deixar els bungalows super nens i recollits, després d’algunes penalitzacions i de la cursa pel càmping per buscar els contenidors ja vam poder esmorzar. Tot seguit venia l’activitat més esperada, pujar a un vaixell i anar a fer snorkeling per  poder observar el fons marí. Després de veure quatre peixos lluna, una estrella de mar i molta aigua vam tornar per fer l’últim dinar i començar les despedides.

Així doncs, aquí us deixem un petit tastet de les fotografies que vam fer. En breu us farem un enllaç a flikr i on trobareu la resta de fotografies.