Projecte educatiu
El Projecte Educatiu de Centre (PEC) és un instrument que defineix els trets d’identitat de l'escola Gonçal Comellas, formula els objectius que volem aconseguir i expressa l’estructura organitzativa.
Coneix-lo
Galeria d'imatges
Gaudiu de totes les imatges a la nostra galeria de fotos
Clic aquí

Share on linkedin
Share on email
Share on telegram

El passat dijous 31 de maig els alumnes de 6è, juntament amb dos mestres, vam agafar el tren direcció a Colera on vam passar dos dies plens d’activitats i aventures.

El primer dia vam començar amb el circuit d’activitats a l’aigua, on podiem fer caiac, puddle surf i puddle surf XXL, un cop remullats vam poder dinar als bungalows i sense gaire temps per perdre ja ens vam dirigir a la piscina per fer el bateig de submarinisme. Poca estona més tard ja estàvem corrent per tot al poble fent una cursa d’orientació molt divertida. Sense descansar ens vam posar a ballar al ritme de la música més actual, fent uns balls preparatoris per a la disco. Ara si que ja era el moment de descansar una mica i posar-nos ben guapos i guapes per sopar, fer el joc de nit i anar a ballar a la disco.

El segon dia, venia la prova més important, deixar els bungalows super nens i recollits, després d’algunes penalitzacions i de la cursa pel càmping per buscar els contenidors ja vam poder esmorzar. Tot seguit venia l’activitat més esperada, pujar a un vaixell i anar a fer snorkeling per  poder observar el fons marí. Després de veure quatre peixos lluna, una estrella de mar i molta aigua vam tornar per fer l’últim dinar i començar les despedides.

Així doncs, aquí us deixem un petit tastet de les fotografies que vam fer. En breu us farem un enllaç a flikr i on trobareu la resta de fotografies.

Comparteix

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on telegram
Coordinates of this location not found