Neda a l’escola

El curs 2014-15 l’escola va participar per primera vegada al programa

“Neda a l’escola”

subvencionat per la Diputació de Girona i l’Ajuntament d’Avinyonet de Puigventós, en col·laboració amb el club esportiu Torremirona Sport&Spa de Navata.

Aquesta és una iniciativa que va impulsar la Diputació amb el suport del Departament d’Ensenyament amb la finalitat que els alumnes en edat escolar milloressin les seves destreses motrius en el medi aquàtic.

D’aquest programa se’n beneficien, cada curs, els alumnes de 3r de Primària i es porta a terme durant els segon trimestre, sense cap cost econòmic per part de les famílies.