Cora Grau

Nous delegats de Cicle Superior

El passat divendres es va realitzar la reunió de delegats/des de classe amb la directora del centre on es van anunciar els nous delegats/des del tercer trimestre.

Us volem anunciar que en aquest tercer trimestre els delegats que han sortit escollits a Cicle Superior han estat la Nur Vila i en Ramon Corominas a 6è i la Júlia Pedragós i en Pau Moreno a 5è.

Estem segurs que defensaran i lideraran les seves respectives classes amb orgull i dedicació.

Moltes gràcies als anteriors delegats/des per la feina realitzada fins el moment.