Xavi Quiñonero

Sortida a Girona

El dilluns 11 de març els alumnes de cicle inicial vàrem realitzar una sortida a Girona. Vam anar a la Sala Planeta a veure una obra de teatre en anglès, The little Red. Ens va agradar molt i els nens i nenes van tenir l’ocasió d’interactuar amb els personatges.
Un cop finalitzat l’espectacle vam anar a visitar part del Barri Vell de Girona. Vam poder veure i escoltar la llegenda i l’escultura del Cul de la Lleona, vam veure la Catedral i vam pujar totes les seves escales. Tot seguit ens vam dirigir als jardins d’en John Lennon i vam baixar per un tram de la muralla, podent gaudir de les vistes de la ciutat.
Finalment, vam anar a dinar al Parc de la Devesa i vam estar jugant en un parc infantil de la vora fins que ens van venir a buscar.

Ens ho vam passar molt bé!