Projecte educatiu
El Projecte Educatiu de Centre (PEC) és un instrument que defineix els trets d’identitat de l'escola Gonçal Comellas, formula els objectius que volem aconseguir i expressa l’estructura organitzativa.
Coneix-lo
Galeria d'imatges
Gaudiu de totes les imatges a la nostra galeria de fotos
Clic aquí

Share on linkedin
Share on email
Share on telegram

El passat divendres 26 d’octubre els alumnes de cicle mitjà vam fer una ruta Daliniana a Figueres. La primera parada va ser al cafè Astoria, després vam visitar l’espai de Cala Teta que es troba a dins de l’Hotel Duran. Tot baixant per la Rambla vam visitar l’escultura que l’Ajuntament de Figueres va posar en homenatge al pintor. Després d’esmorzar vam continuar la ruta fins arribar a la casa natal d’en Dalí i al mateix carrer Monturiol vam visitar l’exposició fotogràfica de la vida de l’artista al Museu Empordà.  Finalment vam realitzar una visita guiada molt interessant al museu Dalí de Figueres.

Vam dinar al Parc Bosc i vam jugar abans de tornar a l’escola.