Ester Diumenge

TALLERS DE L’ENTORN: QUÈ FEM AMB LES PLANTES

Durant la primera quinzena de novembre hem gaudit dels tallers de plantes que ens ha ofert la Montse. Els nens i nenes  de P3 hem elaborat un saquet d’olor amb el romaní, la farigola i l’espígol. Quina bona flaire que fa!!!

El grup de P4 hem realitzat un taller on hem preparat colònia d’espígol, ho hem triturat per macerar-les amb alcohol. Ummmm! Quina bona olor!!!!

Els de P5 hem fet de jardiners, hem plantat diverses plantes entre els barracons d’infantil i cicle inicial. Les regarem i cuidarem perquè es facin ben ufanoses.