Tallers internivells

El curs 2012-13 es van introduir els tallers internivells a educació infantil.

Aquesta metodologia està basada en la implicació total de l’alumne en el seu procés d’aprenentatge i pretén que els nens puguin treballar conjuntament, creant vincles a partir de tallers diversos on es barregen nens/es de diferents edats.

També és una forma de conèixer tots els mestres que passen pel cicle.

El curs 2014-15 aquesta metodologia s’inicia a 1r, 2n i 3r, i degut a la bona acollida dels alumnes i els mestres el curs 2015-16 s’iniciaran els tallers també a 4t, 5è i 6è.

• Educació infantil: es realitzen 4 tallers ben diferenciats amb temes molt atractius per la mainada: tallers d’expressió artística, de plàstica, d’experimentació, d’expressió corporal i de cuina entre d’altres.Són tallers absolutament interactius i d’ experimentació la qual cosa motiva molt a tot l’alumnat. Els tallers es porten a terme durant 2 tardes a la setmana.
    • 1r, 2n i 3r: es realitzen 4 tallers diferenciats, com per exemple danses i expressió corporal, hort, tallers d’experimentació, matemàtiques manipulatives, entre d’altres. Es porten a terme durant 1 tarda a la setmana.
  • 4t, 5è i 6è: es realitzen 4 tallers diferenciats, com per exemple el butlletí escolar, matemàtiques manipulatives, informàtica,  tallers d’experimentaci,  entre d’altres. Es porten a terme durant 1 tarda a la setmana.